CE ÎȚI PUTEM OFERI

Servicii administrative
& backoffice digitalizat

Este o provocare să gestionezi capacitatea și gradul de ocupare a biroului sau a locurilor de parcare în mod eficient?

Te-ai săturat de toate poverile administrative, de timpul și resursele pierdute? Îți dorești să te concentrezi mai mult pe dezvoltarea businessului tău?

Echipa noastră te poate ajuta să economisesti timp și resurse financiare semnificative, precum și să diminuezi posibilele riscuri și situații neplăcute care ar putea apărea, dacă procedurile și deadline-urile nu sunt respectate!

Așadar, Sinopsis Revolution reprezintă soluția ideală pentru a răspunde tuturor acestor cerințe și provocări. Punctul nostru forte constă în adaptarea continuă a serviciilor pe care le oferim, astfel încât să ne aliniem în permanență la nevoile și așteptările antreprenorilor. Considerăm că aceasta este cheia pentru a îmbunătăți constant viabilitatea tehnică și economică, asigurând în același timp livrarea unor servicii de calitate, care să producă efectele dorite.

Servicii
  • Recepția și păstrarea evidențelor fiscale/administrative;
  • Emiterea și transmiterea facturilor;
  • Gestionarea calendarelor si gestionarea corespondenței (atât fizic cât și electronic);
  • Introducere date pe suport electronic;
  • Reconstrucție baza de date, centralizare date contact (clienți, furnizori, parteneri);
  • Întocmirea, redactarea și formatarea documentelor de afaceri (contracte, acte adiționale, anexe, procese verbale, scrisori de intenție, CV-uri, scrisori de recomandare, rapoarte de activitate, memorii, notificări, prezentări, proiecte, etc);
  • Emiterea și transmiterea facturilor;
  • Gestionarea calendarelor si gestionarea corespondenței (atât fizic cât și electronic);
  • Introducere date pe suport electronic;
  • Reconstrucție baza de date, centralizare date contact (clienți, furnizori, parteneri);

Servicii Administrative / Backoffice digitalizat între 17-22 euro / h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

Servicii Suport
Resurse Umane & Contabilitate

În medie, companiile mici și mijlocii dedică două zile pe săptămână sau chiar mai mult pentru activități legate de resursele umane și contabilitatea primară. Această situație poate consumă resurse valoroase care ar putea fi folosite pentru dezvoltarea afacerii.

Pentru a te ajută să obtii mai mult din eforturile tale, ia în considerare externalizarea acestor task-uri. Îți putem oferi suport în aceste departamente prin preluarea urmatoarelor sarcini:

Servicii
  • Întocmirea și verificarea dosarului de personal, a documentelor, actelor și declarațiilor necesare;
  • Întocmirea fișelor de post;
  • Validarea pontajului angajaților pentru calculul salarial;
  • Emitere facturi clienți si Plati facturi furnizori;
  • Întocmire situație contabila lunară (decont, verificare extrase de cont);
  • Întocmirea și completarea adeverințelor solicitate de salariații societății;
  • Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Consultanță legislativă în domeniul Resurselor Umane;
  • Introducere date pe suport electronic;
  • Reconstrucție baza de date, centralizare date contact (clienți, furnizori, parteneri);

Servicii Suport Resurse Umane & Contabilitate între 17-22 euro / h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

Servicii Marketing

Dacă afacerea ta nu dispune de personal intern specializat pentru a gestiona eficient departamentul de marketing, externalizarea poate fi o soluție excelentă și mult mai simplă decât procesul de recrutare.

Unul dintre principalele avantaje ale marketingului externalizat este accesul la o echipă completă de experți, iar costul acesteia este adesea mai mic decât angajarea unui singur specialist intern, care poate avea o arie de competențe limitată. Acest lucru poate deveni evident abia când deja apar situațiile neplăcute.

Cu ajutorul externalizarii, beneficiezi de o echipă formată din specialiști în marketing, marketing digital, design grafic, dezvoltare, SEO și PPC, toți având o vastă experiență în obținerea celor mai bune rezultate. Drept urmare îți putem oferi:

Servicii
  • Întocmirea strategiei de marketing;
  • Ghidare în implementarea strategiei de marketing;
  • Digital Marketing (Campanie Ads, Key Visual (KV) evenimente, Creative, Newsletters/Blog);
  • Management Social-Media/Youtube/Google Ads;
  • Web Development & SEO/PPC;
  • Branding - Întocmire elemente de identitate vizuală brand (logo, cărți de vizită, etc.);
  • Design grafic materiale publicitare (flyer, reviste, poster, broșuri, cataloage, etc.);
  • Suport în dezvoltarea reclamelor, campaniilor publicitare online, promoțiilor;
  • Servicii de copywriting (creare conținut/texte/materiale pentru promovare);
  • Etc;

Servicii Marketing între 25-35 euro/ h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

AnalizĂ financiarĂ

Analiza financiară se bazează pe o diagnoză eficientă a situațiilor financiar-contabile, în vederea identificării stării actuale de “sănătate” a companiei, precum și a factorilor generatori de distress.

Aceasta este esențială pentru obținerea echilibrului financiar pe termen mediu și lung, prin luarea de decizii calculate bazate pe informații reale.

Comparativ cu serviciile oferite de un analist financiar tradițional, soluțiile noastre pot fi o alternativă eficientă, atât din punct de vedere al costurilor, cât și al timpului de răspuns.
Astfel, oferim servicii precum:

Servicii
  • Situații financiare standardizate (Profit & Loss, Cashflow, Bilanț); standard IFRS & OMFP;
  • Tabloul de Bord – “Early warning signs” (Alerte de disfuncționalități);
  • Evaluarea Capacității de Reziliență la riscuri a companiei;
  • Rapoarte diagnoză de tip poză (snapshot) & în dinamică (pe o perioada specifică);
  • Rapoarte specifice de monitorizare;
  • Proiecții Financiare;
  • Elaborare Buget de Venituri și Cheltuieli;
  • Rapoarte de Cost Controlling;
  • Optimizare fiscală;
  • Analize de tip drill-down;
  • Rapoarte Financiare, de tip “in depth” - raport cu o serie de 17 indicatori destinați specialiștilor financiari;
  • Rapoarte Operationale, de tip “flashy” - raport ce prezintă 6 dintre cei mai importanți indicatori destinați antreprenorilor și managementului operațional;

Servicii Analiză Financiară între 35-45 euro/ h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

Servicii
Management OperaȚional & Strategic

Rolul de manager este unul complex, deoarece presupune supravegherea întregului proces de transformare a diferitelor input-uri în output-uri, în timp ce se iau simultan o varietate de decizii. Acestea pot viza strategia operațională, dezvoltarea produselor, a proceselor și a procedurilor, controlul calității, respectiv planificarea și implementarea strategiei companiei precum și alinierea culturii organizaționale la strategie.

Dacă Managementul Operațional urmărește ”să facem aceleași lucruri, mai bine” (”to do things better”), Managementul Strategic urmărește ”să facem lucrurile în mod diferit” (”to do things differently”) .

Cu toate acestea, deși par două lucruri diferite, ele sunt complementare și merg “mâna-n mâna” una cu cealaltă.

De ce să externalizezi serviciile de management operațional și strategic?

Externalizarea acestor serviciilor reprezintă o soluție eficientă pentru companii de toate dimensiunile, în special pentru afacerile mici și mijlocii sau antreprenorii care vor să își dezvolte afacerea într-un mod sustenabil.

Principalul avantaj este reducerea costurilor și eliminarea „timpilor morți” asociați cu angajații interni. În plus, beneficiezi de expertiza unei echipe de management la un cost mai mic comparativ cu angajarea unor manageri interni, care pot avea competențe limitate și implică costuri mai ridicate.

Un manager extern aduce, de asemenea, o perspectivă nouă și idei proaspete pentru afacerea ta, adaptându-se și aducând valoare adăugată culturii organizaționale a companiei.

Printre serviciile de management pe care le oferim, se numără:

Servicii
  • Managementul Strategic:
  • Formularea Strategiei;
  • Planificarea Strategică;
  • Alinierea Organizațională la Strategie;
  • Integrarea Planurilor Operaționale și Bugetului cu Strategia;
  • Execuția Planului Strategic aliniat organizațional și integrat operațional;
  • Adaptarea Strategiei și Planului Strategic la schimbările survenite în mediul de activitate;
  • Etc.
  • Managementul Operațional:
  • Planificarea și coordonarea operațiunilor companiei;
  • Creearea și adaptarea procedurilor specifice operațiunilor companiei;
  • Monitorizarea activităților operaționale ale diferitelor departamente;
  • Elaborarea planului anual sau trimestrial privind activitățile necesare;
  • Verificarea rezultatelor obținute;
  • Întocmirea rapoartelor periodice privind progresele înregistrate;
  • Planificarea următoarelor direcții de dezvoltare;
  • Etc.

Servicii Management Operațional & Strategic intre 35-45 euro/ h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

Servicii Suport
Management Financiar

Managerul financiar se ocupă de planificarea, organizarea și alegerea cadrului adecvat pentru anumite sarcini. De asemenea, se ocupă de adoptarea deciziilor, conducerea şi controlul financiar în privința mijloacelor financiare.

Având în vedere complexitatea acestei funcţii şi posibilităţile pe care le oferă un manager financiar de calitate în cadrul companiei unde este angajat, noi putem fi un adevărat suport în eficientizarea proceselor acestei funcții, procese precum:

Servicii
  • Planificarea şi prudența financiară;
  • Utilizarea capitalului;
  • Sfaturi în luarea deciziilor de afaceri;
  • Pregătirea rapoartelor financiare;
  • Bugetarea şi planificarea;
  • Măsurarea şi controlul rezultatelor;
  • Analiza activităţilor financiare şi implementarea unor activităţi adecvate în baza analizei;
  • Modelarea şi prudența financiară;
  • Îmbunătăţirea controlului costurilor
  • Etc.

Servicii Suport Management Financiar între 35-45 euro/ h

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău - complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.

Pentru solicitările recurente, îți vom pregăti o ofertă personalizată și foarte avantajoasă.

Prețurile nu includ TVA, și nici nu vor include, până când compania nu va depăși plafonul legal și vei fi notificat din timp.

Servicii prin Colaboratori

Alături de parteneri de încredere, cu experiență de peste 20 de ani în mediul de afaceri din România, îți punem la dispoziție o gama diversificată de servicii, precum:

Servicii
  • Contabilitate
  • Consultanță financiară
  • Consultanță fiscală
  • Protecția muncii
  • Medicina muncii
  • Consultanță Juridică
  • Consultanță GDPR
  • Consultanță Certificare ISO
  • Consultanță IT și soluții software

Servicii prin Colaboratori ofertă personalizată

Pachetul nostru de servicii este complet personalizabil, adaptat perfect nevoilor tale.

Oferta finală va fi calculată în funcție de specificul proiectului tău – complexitate, tipul de servicii, volum și frecvență.